Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

středa 15. prosince 2010

Výbuch LiPo v dílně

Dnes asi v odpoledních hodinách jsem málem přišel požárem o dům. Večer jsem navštívil dílnu vyvalil se na mě pěkný dým a zjistil jsem již pouze škody. Velké štěstí že nezačalo hořet nikdo nebyl zrovna výjimečně doma. V dílně mám v plastovém kufru 6x6S 5800mAh LiPo 25C TURNIGY pospojované do 3x12S. Výsledek je na fotografiích. Jen pro úplnost baterie jsou uskladněny / už ne vyhodil jsem všechny / jako 90% nabití a za sebou každá měla cca 27 cyklů.

VELKE STESTI
zde jsou foto

2 komentáře:

  1. Tak tohle je moje noční můra. Skladuji ve sklepě/dílně veškeré věci co se týče RC, takže spousty druhů baterií od lipolej, nimh, turnigy zkrátka vše. Doufám že tato situace u vás nastala "jen" jednou a víckrát už snad ne :)

    OdpovědětVymazat