Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

neděle 19. prosince 2010

ETC 501 - závěsník bomb, anténa

Začal jsem řešit závěsník ETC 501, podle podkladů jej trochu upravím a vylepším. Jak jsem psal již v předchozích příspěvcích v minulosti, jsem jej koupil jako díl ze zahraničí. Přidal jsem další vzpěry a více jsem to přiblížil skutečnému dle výkresů. Jedná se sice o univerzální závěsník, který měl více využití, ale pro moji SC500 (500kg) pumu je třeba ještě dodělat uchycení dle skutečnosti. Zde jsem vyrobil vzorek, který jsem zaformoval a následně z něj vytvořím 4 kusy dílů, které slouží k uchycení bomby po každé straně. Bomba a její uchycení následně bude více dle reality. Pro odhoz jsem použil systém přímého napojení na mini servo. Více na fotografiích.







Protože, bude posuvná kabina funkční - řeším jak uchovat anténu, která je právě z kabiny vyvedena směrem ke směrovce ve stále napnutém stavu. Pravděpodobně, protože mám i funkční dvířka ve směrovce, tak budu muset umístit napínací „řešení právě zde“. O tom ovšem zase příště.

Žádné komentáře:

Okomentovat