První na co jsem se vhrnul je přední noha, přepážky a kryty kol. Velký kryt kterým se trupem "leze" k přednímu podvozku a vůbec do čumáku je hned oříšek. Je pořeba olaminovat na trupu doraz krytu tak aby přesně dosedl na trup při dovření. Je to celkem velká délka kolem dokola to uhlíkovým páskem za "mokra" oblepit. Raději jsem to dal pod sklo - udělám pásky a ty tam pak vlepím. Bude to čisté a jistě i přesnější - pak to na igelitu případně vytmelím na "neviditelnou" spáru. Zároveň když už jsem v tom byl - jsem zesílil přepážku přední nohy / znám se / .... vylepil jsem všechny namáhané části uhlíkem a tkaninou.
sobota 30. listopadu 2013
První říznutí :-)
Dnes jsem začal.
První na co jsem se vhrnul je přední noha, přepážky a kryty kol. Velký kryt kterým se trupem "leze" k přednímu podvozku a vůbec do čumáku je hned oříšek. Je pořeba olaminovat na trupu doraz krytu tak aby přesně dosedl na trup při dovření. Je to celkem velká délka kolem dokola to uhlíkovým páskem za "mokra" oblepit. Raději jsem to dal pod sklo - udělám pásky a ty tam pak vlepím. Bude to čisté a jistě i přesnější - pak to na igelitu případně vytmelím na "neviditelnou" spáru. Zároveň když už jsem v tom byl - jsem zesílil přepážku přední nohy / znám se / .... vylepil jsem všechny namáhané části uhlíkem a tkaninou.
První na co jsem se vhrnul je přední noha, přepážky a kryty kol. Velký kryt kterým se trupem "leze" k přednímu podvozku a vůbec do čumáku je hned oříšek. Je pořeba olaminovat na trupu doraz krytu tak aby přesně dosedl na trup při dovření. Je to celkem velká délka kolem dokola to uhlíkovým páskem za "mokra" oblepit. Raději jsem to dal pod sklo - udělám pásky a ty tam pak vlepím. Bude to čisté a jistě i přesnější - pak to na igelitu případně vytmelím na "neviditelnou" spáru. Zároveň když už jsem v tom byl - jsem zesílil přepážku přední nohy / znám se / .... vylepil jsem všechny namáhané části uhlíkem a tkaninou.