Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

neděle 17. dubna 2011

Pojezd

O víkendu se podařilo motor uvést do rozumného stavu a už sežral cca 4l co ž moc není, ale i tak dobrý a měl jsem možnost se projet po ploše. Je to dost citlivé na ostruhu musí se otupit. Co je ale horší je že po dvou minutách ježdění se rozlomila vzpěra podvozku a to obou. je to špatně udělané není to dimenzované na tuto váhu. kamarád co má stejný podvozek i model sám podvozky upravil já jsem to nějak vypustil a teď to musím dohnat přes týden. snad se to povede. FW na ploše při pojíždění vypadá fakt super.

Dále pak jsem začal řešit těžiště ukazuje se, že tím jak je můj model jinak rozložen z pohledu elektroniky a rozmístění o proti druhému FW - musím dovážit předek odhad po testech v dílně vyšel na 520g, ale dal jsem tam raději hned 600g a uvidíme.

Žádné komentáře:

Okomentovat