Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

pondělí 3. května 2010

YAK 54 180e skoro připraven


Nový YAK 54 je již skoro připraven níže je odkaz na pár fotografií. Je to strašně velké hovado  už se těším. Snad jsem to nepřehnal s vrtulí, kterou jsem objednal u Mejzlíka jako uhlík trojlist uvidíme stoupá ní jsem nechal stejné ale přidal jsem na průměru. Zítra má přijít pak udělám první testy na zemi. Zatím mám připraven 2P5S, ale chystám se a mám již objednáno 2P6S což bude zase něco jiného :). Zdá se že budu muset stejně dovažovat takže baterky velké kapacitě to jistí min.5000mAh. což bude pěkná raketa, jak letově tak bohužel i finančně – a teď mě napadlo – pokud by mě chtěl někdo sponzorovat klidně beru :-) ?!

Zde jsou fotky posuďte sami je to mazec. Pro porovnání jsem to vyfotil tak že na pozadí na jedné fotografii je Stuka aby bylo srovnání! Zjistil jsem že mám malou dílnu. :(

Fotografie zde

Žádné komentáře:

Okomentovat