Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

středa 24. února 2010

Stav FW190 po převzetí

Tento týden jsem převzal svého FW z rukou do kterých jsem jej dal cca před 6 měsíci. Bohužel práce, které jsem požadoval , nejsou hotovy a tím se celý „projekt“FW o pět měsíců posune. Jsem z toho dost rozladěný, ale chybami se člověk učí. Bohužel, i práce ta trocha, která je hotova je potřeba znovu projít provést hlavně z pohledu pevnosti úpravy. Byla velká chyba spolehnout se na někoho jiého. Výsledkem je dvojí práce a o mnoho více času.
Mezi tím model má dvě skoro neřešitelné vady – první motor MOKI 250 od vývoje formy FW 190 u Airworldu prodělal technické úpravy a nabyl na svém průměru – výsledek je, že jej nelze umístit pod haubnu motoru tak jak výrobce předpokládá. Druhá věc je ta, že podvozky k modelu dodávané nejsou stavitelné ve všech osách, a tím nelze správně sladit rozbíhavost hlavního podvozku. Ohledně ostruhy jsou ještě větší problémy, kdy zdvih dodávaného cylindru vůbec neodpovídá požadavku. Celkové shrnutí tohoto modelu – tím jak se člověk prokousává jedním problémem na druhý je fakt, že tento model jinému modeláři nedoporučuji, neboť peníze které model stojí rozhodně neodpovídá stav a kvalitě dodávaného. Příště stavím na plánu a vše bude kvalitnější a rychlejší.
Druhý týden v březnu nafotím aktuální a nový stav. Vše ostatní ohledně modelů na sezónu mám hotovo, takže to snad půjde rychle. Můj nový odhad na dokončení je měsíc srpen 2010.

Žádné komentáře:

Okomentovat