Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

pátek 29. ledna 2010

Jak dopravit modely na letiště?



Již delší dobu jsem řešil jakým způsobem nejlépe dopravy větší modely na letiště. Je to věc která nemá mnoho řešení. Volil jsem mezi přívěsným vozíkem na míru nebo automobilem, které nebude mít jiné využití. Nakonec jsem zvolil sice dražší variantu, ale myslím si, že i do budoucna pro moje účely nejlepší a pořídil jsem mírně ojeté MB Vito v prodloužené variantě. Do budoucna tedy nesmím mít model delší jak 3,20m :) což bohatě postačuje. Vyřešil jsem i způsob jak uložit bezpečně modely v tomto voze bezpečně. Na dřevěný základ (celkem 3 kusy), které jsou uchyceny širokým pásem suchého zipu přímo k podlážce jsem přimontoval dřevěné hranoly, do kterých jsem po rozestupu 7cm vyvrtal otvory 25mm. Do těchto otvorů jsem v patřičných délkách zasunul 25mm plastové vodovodní trubky potažené izolační vrstvou z molitanu a pro správný design jsem zaslepil svářečkou na tyto trubky horní otvor. Tím jsem získal variabilní řešení pro umístění a uchycení jednotlivých prvků mého letového parku. :) protože provozuji i elektromodely budu muset ještě umístit a hlavně uchytit velkou 24V autobaterii pro dobré nabíjení na letišti, ale to už jsou detaily.

Žádné komentáře:

Okomentovat