Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

neděle 25. října 2009

STUKA je opravena a již má jeden let

STUKU jsem nechal opravit. Netroufl jsem si na to sám, neboť jsem nebyl schopen se na to koukat a ještě více si trýznit srdce a za druhé to vyžadovalo celkem hodně práce snad něco kolem 140 hodin práce. Výsledek je opravdu ohromující a ještě jednou děkuji známému modeláři za skvělou práci. Fotky zatím nemám – musím sám provést nástřik znaků a udělat pár úprav – jsem rád, že tato práce zbyla na mě  hlavně z důvodu FW190 kde si celou povrchovou úpravu chci také udělat sám. Vyměnit ostruhové kolo / díra v pneu / a pár drobností kolem motoru. Zálet po opravě byl adrenalinovým zážitkem … zapomněl jsem si dioptrické brýle a počasí zrovna mému zraku nepřílo … co Vám mám povídat – model po opravě né zrovna levné jsem mále poslal k zemi. Zaletěl jsem si daleko a velmi špatně jsem viděl, sotva jsem rozeznal kontury Stuky – bylo to opravdu na mále, ale vše dopadlo dobře i přistání i když model již na vzletu měl mírně jeden flaperon mimo správný úhel a při vytažení klapek se ukázalo velmi silné táhnutí do strany již na 1/3 vysunutí což při plném byla velká fuška. V Miskovicích kde zálet proběhl je naštěstí pěkně velká a široká plocha takže o nic nešlo. Model byl i velmi rychlý na přistání - větší otáčky ve volnoběhu a jiná vrtule, která měla větší stoupání a na průměr byla menší.
STUKA se přes zimu dá do finální podoby během měsíce umístím fotografie a je připravena na sezonu 2010.

Žádné komentáře:

Okomentovat