Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

neděle 24. května 2009

Podvozky



Vrhnul jsem se na podvozkové nohy. Jako inspiraci jsem využil fotografie stavby jiného modeláře, které jsem našel na internetu. Cílem bylo co nejvíce uschovat celé lože podvozkových noh a přitom mít možnost samozřejmě podvozky v případě potřeby z letadla vyjmout. Vše co jsem vyřezal jako montážní otvory jsem musel znovu zakrýt a tmelit. Zatím uvádím pár fotek, ale stavba je již o něco dále. Důležité je pro správné uložení podvozkové nohy vytvořit otvor v horní straně křídla – podvozky jsou nakloněny a tak zasahují či lépe vyčnívají z profilu křídla ven. Je to důležité pro správné zavření podvozku Radku J
Více fotek : http://www.shevrey.cz/Moje_stavba/WWW/Kridlo/page00117.htm

Žádné komentáře:

Okomentovat