Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

středa 22. dubna 2009

Laminování krytky kanónu a úprava podvozkového lože



Dnes jsem konečně obdržel potřebnou pryskyřici, takže jsem olaminoval polystyrénové kopyto – uvidíme zítra - jaký bude výsledek mám dvě vrstvy tkaniny 80g a mezi jsem vložil uhlík. Uvidíme. Rozdělal jsem hodně lepidla, takže jsem zároveň provedl zesílení podvozkového lože, ale musím to udělat na etapy, protože nelze to dobře uchytit – je tam málo místa. Zesílil jsem lože o 2x5mm překližku, takže na šrouby podvozku jsou celkem 15mm a stejně se mi to zdá málo. Ještě to zesílím a možná přelaminuji. Znám se - přistání budou asi tvrdá L. Dále jsem si musel koupit stojanovou vrtačku, takže se mi dílna zase o něco rozrostla J.

http://www.shevrey.cz/www/Moje_stavba/Kridlo/page00062.htm


Žádné komentáře:

Okomentovat