Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

úterý 17. března 2009

Práce na křídle


Díky mému skvělému DREMLU ( který mimo chodem mám od své skvělé ženy k Vánocům ) se mi podařilo vyřezat otvory na podvozkové nohy, serva křidélek a klapek včetně klapek samotných. Bohužel, zatím nemám maketová kola, takže nemohu doříznout přesnou velikost otvoru na samotná kola, ale zatím mám dost jiné práce. Rozhodl jsem se mírně si pohrát s každou klapkou a vytvořit maketové žebrování, takže mám práce dost :-). Inspiroval jsem se na těchto fotografiích stavby stejného letounu, kde modelář vytvořil velmi věrné provedení http://www.shevrey.cz/www/foto/klapky/index.htm. Musel jsem zapojit Microsoft Visio a udělat potřebný výkres, ale bylo to dílem okamžiku. Jo když jsou potřebné nástroje, jde vše snadněji.
Pro umístění serva klapek již výrobce předpřipravil lože, které je vidět na foto, bylo třeba mírně frézou upravit pro má Hitec, ale jinak vše OK. Pro serva křidélek není žádné lože a je třeba jej vytvořit.
Více obrazově o pokračující stavbě mého letounu zde : http://www.shevrey.cz/www/Moje_stavba/Kridlo/index.htm

Žádné komentáře:

Okomentovat