Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

čtvrtek 12. února 2009

Pilot pro model - WWII německé Luftwaffe – Otto Schulz



Po hledání vhodné postavy pilota pro tento model 1/4 jsem narazil na výrobce velmi kvalitních figur z různých "oborů". Jako nejvhodnější mi sedl 1/6th BBI Dragon North Africa Luftwaffe Otto Schulz. Musel jsem ovšem sehnat další oblečení neboť tento pilot ve své "pouštní" verzi není moc vhodný pro můj záměr (o přesném modelu, který je předlohou pro můj model bude v některém dalším příspěvku). Oblečení jsem zakoupil http://www.monkeydepot.com/ . Pravda je, že figura pilota je v menším měřítku, ale myslím si, že se to dá ještě vyřešit uvidíme jak hodně bude rozdíl v měřítku. Originál postava pilota je zde vyobrazen.

V některém dalším příspěvku či ve fotodokumentaci stavby se objeví můj již převlečený a vytuněný pilot WWII.

Žádné komentáře:

Okomentovat