Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

pátek 25. června 2010

Sukhoi 29S 2.2

Usilovně jsem sháněl Haikong Model YAK54 180 (2160mm) pro jeho letecké vlastnosti, ale nesehnal. Sice jsem komunikoval s výrobce v Číně a je to s nimi OK, ale bohužel v Číně stojí model 270USD, ale doprava DHL do CZ stojí 570USD což model dost předražuje. Nakonec jsem poslech kolegu, mrknul jsem se na www.krill.cz a objednal jsem Sukhoi 29S 2,2m od Sebartu.

Model mám již doma a včera jsem začal stavbu. Co k modelu říci. V této velikosti je to můj druhý model, ale v porovnání s Hyperionem 120e, Hainkog Model 180e je model celý potažen balsou. Povrh je o mnoho kvalitnější - o folii nemluvím. Překvapilo mě pouze, že krabice je Made in China a po prozkoumávání i balíčky jednotlivých komponentů jsou 100% shodné, jako přišli v Hainkong Modelu. Myslel jsem, že se model vyrábí v Itálii?! Nevím nezkoumám. Kvalita je super a vše sedí jak má – už se těším do vzduchu. Pravda je že model je celkem drahý, ale zase na druhou stranu oproti jiným podobným „krabicím“ má v balení kola hlavního podvozku a to velmi kvalitně provedená a mnoho dalšího co normálně není obsaženo. Takže to vlastně vyjde nastejno. Model vybavím uhlíkovou vrtulí 22x12 Mejzlik.

Do umístění baterií si napíši velkým písmem : Pouze nabité baterie Vlastimile ! :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat