Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

neděle 26. dubna 2009

Motor Moki 250



Rád bych se s Vámi podělil o můj nezapomenutelný zážitek – dá se říci, že v pátek v podvečer jsem zažil opravdový modelářský orgasmus s velkým "O". Díky tomuto blogu (do té doby jsem pochyboval zdali má smysl tento blog vést) se mi ozval modelář s pardubického okresu, že představte si má v dílně ke stavbě úplně stejný model včetně motoru. A co mě nejvíce zaujalo má již postavenou stolici a motor již v záběhu ….. moje nadšení bylo neuvěřitelné když jsme se dohodli na návštěvě za účelem 1. rozběhu mého motoru a výměny dalších zkušeností. Je dobré vědět, že v tom člověk není sám , ve dvou se to lépe táhne .. díky Radkovi K. jsem viděl něco neuvěřitelného – musím říci, že doté doby jsem nevěděl jaký skvost mám v dílně v krabici. No co zde budu psát motor naskočil jak měl, velmi málo žere a to je překvapení / s Radkem jsme se shodli, že bude stačit 1l nádrž bohatě do FW ). Karburátor no to je také paráda a ty volnoběžné otáčky / směs byla 1:40 - Natural95 + 3W org.olej/ i když motor potřebuje tak 5l vyběhat (momentálně do cca 2 hodinách 0,5l) tak je to úžasný jak si brblá…. Není co spát .. snad jen díky Radku za čas ještě jednou.



Žádné komentáře:

Okomentovat