Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

neděle 26. dubna 2009

Práce pokračují

Dnes jsem s křídlem docela pohnul. Konečně jsem vyřezal všechny "dvířka" a tak mám otvory za sebou. Vrhnul jsem se na podvozek, musím říci, že výrobce toto nemá moc dobře ošetřeno o podlepování základního lože podvozkové nohy jsem již psal, že je třeba nutné zesílení bez ohledu na narůstající hmotnost., ale pevnost bude na místě. "Domečky" na zasunutá kola úplně nepasují, jsou tam vlepeny podle citu, ale nesedí to rozměrově na má originál 600mm kola. Bude třeba na tom odvést ještě mnoho práce, hlavně s ohledem na souměrnost celého podvozku. Celkové usazení podvozku budu tedy nejdříve řešit až po celkové sestavní křídla. Pokud má někdo radu, zdali je dobré zbíhání kol či naopak budu rád za radu - nemám zkušenost u takto velkého modelu. Zde je pár obrázků : http://www.shevrey.cz/www/Moje_stavba/Kridlo/page00067.htm

Žádné komentáře:

Okomentovat