Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

čtvrtek 7. dubna 2011

Dnešní den - čtvrtek

vytvořil jsem si bedýnky do terénu z bas pro sestavení modelu. hned jsem vyzkoušel záludnost. Hodil jsem na to letadlo - zatížil klapky / ještě jsem to neměl naklikané ve vysílači / a hned cca po 5 min  jsem odělal dvě 5645 Hitec. Takže mě jedna bedýnka vyšla na 1000CZK. Výborný. Zachránil p.Houška kde jsem koupil nástupce :)

Vše funguje jak má - jen mi někde uniká vzduch malinko, ale to ted hledat nebudu - na 8BAR se 8x otevře a zavře podvozek včetně ostruhy, takže paráda a únik je 1 bar za 30min. takže nic strašného. Pak najdu.

Dnes jsem zapracoval na dolaminaci všechy podle mě nutných součástí - kolíky, lože kolíků v trupu, motor.přepážky v domku atd.

Zítra usadím palivovou soustavu a motor. Tuto neděli jdu na pojezd na plochu. :-)

Také jsme zkusil provizorně easy strart pro moki 250 :-) - zavedl jsem trubičku do sytiče a pro start otevřu plyn na 100% a inj.stříkačkoiu fouknu do trubičky palivo a snad tím urychlím start. Uvidíme. je to provizorium.

zde foto


Žádné komentáře:

Okomentovat