Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

středa 16. března 2011

Oslava výročí stavby

Jak ten čas letí jsou to přesně 2 roky a 3 dny co jsem stavbu začal. A mohu s hrdostí prohlásit že jsem u konce / nebo alespoň už je vidět světlo :-). Dnes jsem dodělal všechny hrubé práce - již mám kompletní elektroinstalaci, rozvod vzduchu na hlavní podvozek, vyřešené mám rozpojování křídel a kabeláže včetně vzduchu - použil jsem 2x 25pin seriový port PC a vše funguje jak má sedí to perfektně tak to snad bude OK. Dokonce již mám funkční poziční světla a odhoz bomby - vše svedeno do 25pináku.
Dnes mi p.Najman zaslal kola na míru - složil jsem tos vytočenými středy a je to bezvadný posuďte sami.

26.3 pravdě podobně pokud stihnu ještě pár maličkostí budu model stříkat.

zde jsou fotky - vypadá to impozantně :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat