Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

pátek 25. února 2011

Pár novinek

Po delší době zase pár řádků …. Pracuji na křídlech stále uchycení bomb s možnou demontáží pro nabíjení střelby / křidélka bomb zasahují na výklopný kryt / posouvat se mi to nechtělo, neboť by to neodpovídalo skutečnosti a také by to ovlivnilo citlivost křidélek, do kterých by to z 1/3 zasahovalo.


Mám komplet usazeny povozky včetně jejich krytů, nakonec jsem zvolil jiný systém nežli je zatím na fotografiích – moc se mi to nelíbilo, celé jsme to předělal a teď tam již žádné šrouby nejsou. Nechal jsem to sjet na CNC a mám 2překližku a na ní teprve nalepen kovový překryt.

Středy kol jsem nakonec musel znovu odvézt na soustruh je nutno zmenšit rozměr tloušťky – pneu matiky nakonec budou plné s rozměrem 130x32mm. Jde o to, že se nevejdou do připravených krytů na hloubku a musel bych udělat otvory do křídel. Vedlejším efektem ušetřím i dost váhy na duralových středech. Pneu jsem zadal na Kovo Najman a těším se na výsledek.

Všechny 6ks kanonů a kulometů mám již usazeny v křídlech včetně pitotky. Momentálně začínám brousit a mimo pár nedodělků se konečně blížím k nástřiku modelu. Kamarád stanovil se svým FW zálet na 2. dubna to já asi nedám, ale červen by mohl být tak akorát.

Žádné komentáře:

Okomentovat