Sezona 2019

Na sezonu 2019 budu mít zatím pouze nové Ferrari Jet / Leonardo 4.0 /

25.května 19 - Den otevřených dvěří a dětský den - Jaroměř
15.června 19 - Letecký den - Modelpark Suchá
6.července 19 - Jet Over Czech - Ivančice
10.srpna 19 - Model Air Show Rakovník
17.srpna 19 - Pojizerská Air show - Koprník
28. září 19 - Polétání s Jety - Modelpark Suchá








3D objekty ke stažení

Čím se živím ?

Pokud máte problémy ve své společnosti se zálohou, replikací či archivací dat ... rádi Vám pomůžeme !

Jsme DATA FORCE
http://www.dataforce.cz/


Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

čtvrtek 5. srpna 2010

Jak pokračuje stavba ?

Již dlouho jsem nepublikoval věci týkající se FW190. Ano je to pravda nějak jsem zapomněl pořizovat fotografie. Již je mi jasné, že sezónu 2010 nezvládnu, pokud chci mít model ve 100% stavu a to chci. Takže asi bohužel sezona 2011, ale myslím si, že to bude stát za to. Schází mi pár měsíců, co jsem model neměl k dispozici. Ale to je jiná písnička.


Dnešní stav pěkně dokladují fotografie trupu. Které jsou zde na tomto odkazu. Model neboli forma od Airworldu má velmi mnoho věcí které je třeba dodělat či změnit pro zajímavost včera se ozval modelář, který si chce tento model ve stejném „configu“ zakoupit u stejného výrobce – já to osobně nedoporučuji či pouze tehdy pokud se využijí znalosti z již prováděných úprav + člověka, který tento model již měl v ruce a dává jej nahrubo dohromady v tomto případě Jindřich Král z Kojetic.

Co je na „stavbě technicky“ nového ?

  • Povozek + ostruhu komplet předělanou a zdá se to být OK, ale dostat vzpěru na podvozek byl oříšek+ velký zásah do křídla
  • Ostruha – hotova koncepčně změněna – pro její montáž do trupu je třeba dvířek ve směrovce, které ze stejného důvodu jsou i na předloze takže vlastně vše je ok. Ostruha - stejně jako na předloze bude v zatažené poloze z ½ koukat ven a to je velmi efektní - včetně samotných dvířek
  • Kabina – forma tak jak přijde od výrobce má velmi ale velmi nakřivo celou kabinu, bylo zkráceno vyrovnáno – momentálně to Jindra vytmelil a zdá se to být pěkné.
  • Kryt motoru – po cca ¾ roku přemýšlení co s tím jsme se s Jindrou rozhodli pro zásah, který je nejlépe vidět na fotografiích viz předchozí odkaz, kdy jsme část dnes odřízli a nastavíme kryt o 2,5cm pásem. Novinkou je, že když už tak už jsem se rozhodl tento kryt maketově odklápět na pantech :) bude to efektní.
  • Směrovka + ostruha – zde jsem se na konec po konzultaci s Radkem Kmentou / staví stejný model / rozhodl pro dvě serva kdy v daném letovém režimu budu ovládat směrovku s ostruhu dohromady a v jiném nebude funkční.
  • Kabeláž – již je hotovo, pro lehčí montáže jsem použil 2x 25pin konektor ( LPT tiskárna PC) kdy protikusy zapadají s křídlem do trupu.
  • Křidélka - všechny jsou včetně výškovky a směrovky zapuštěny - tj. jsou zkryté panty. O předělávání z fušovaných a nelícujících všech dílu nemluvě.
To je asi zatím vše. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat