Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

sobota 30. ledna 2010

Finální podoba JU87B Stuky pro sezonu 2010


Dokončil jsem konečně novou grafickou úpravu Stuky, výsledek můžete posoudit sami. Vlastně jsem to vše dělal proto, abych si osvojil práci s Humbrol a technické postupy pro budoucí práci na grafické podobě FW -190. Některé prvky jsem celkově celé očistil až na stavební materiál, následně znovu vytmelil a přestříkal. Konkrétně například oboje podvozky jsou takto provedeny. Celý model jsem poté pro sjednocení povrchu přestříkal polomatným bezbarvým lakem. Udělal jsem i pár technických změn - dokonce se již otevírá i kabina pilota což původně nebylo možné. Tak to je model připraven – pravda stále ještě schází poslední a to umístit pod křídla bomby 2x 2ks SC50. Předpokládám, že do 14 dní i toto zvládnu. Za 14 dnů začínám s plným nasazením na FW190, abych stihl tuto nadcházející sezónu. Více foto zde.


Žádné komentáře:

Okomentovat