Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

pondělí 28. září 2009

Zálet YAK54 120e

Dnes byl proveden zálet a bylo to skvělé dokonce jsme s kolegou zalétali rovnou dva YAKy – jeho o velikosti 40e a můj o velikosti 120e. Musím říci, že to bylo velmi povedené létání. Ovšem zálet mého YAKa nebyl bez problémů – měl jsem velice špatně na první let postavené těžiště a to se projevilo nejen v samotném letu, ale hlavně při minimální rychlosti na přistání. Světe div se, ale velmi jsem svojí nedbalostí zariskoval, neboť konečná poloha pohonných baterií nakonec po dovážení vyšla cca 8cm vpřed!. Vše dobře dopadlo a model létá opravdu skvěle. Celkem jsem provedl 6 letů a dokonce se mi podařilo autobaterii dostat pod úroveň nastartování vozu – poslední nabíjení bylo třeba vůz nastartovat a dobít baterii. První dvě nabití jsem prováděl na 1C – doba nabíjení obou baterií v Sychro modu tráva 84 minut a po následném přepnutí jsem nabíjení zkrátil díky vyššímu C na 23 minut :) je to paráda novou generaci G3 mohu pouze doporučit. v této konfiguraci a zatím se zapůjčenou APC 20x11 vrtulí dosahuji letového času zatím kolem 8 minut. Více foto zde : http://www.shevrey.cz/WWW/Ostatni_RC_modely/YAK54_120e/index.htm



Žádné komentáře:

Okomentovat