Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

čtvrtek 26. března 2009

Umístění kanonů v křídle



Dnes jsem se dal do díla – vyřízl jsem pro budoucí umístění kanonů v jednom křídle otvory a vyříznuté díly sice budou sloužit zároveň jak kryty, ale protože jsou kanóny hlubší nežli je samo křídlo v tomto místě takže musím kryty olaminovat a vytvořit větší vypouklinu. Jedná se o 12mm .Bude s tím hodně práce, ale jiné vhodné místo na umístění MicroGun jsem neobjevil. Bohužel, hlavně budou stále celkem dlouhé a to až 24cm … jsem opravdu zvědav na konečný efekt. Takže tímto krokem jsem dle předešlého příspěvku do éra vložil cca 1kg navíc nežli je běžné – uvidíme, jaké budou letové vlastnosti. Více o tomto zde: http://www.shevrey.cz/www/Moje_stavba/Kridlo/page00046.htm


Žádné komentáře:

Okomentovat