Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

pondělí 9. února 2009

Přístrojová palubní deska – plánované konfigurace modelu

Přístrojová palubní deska je samozřejmostí asi každého modelu. Někdo může namítat, že jde především o létání a je to také zbytečná hmotnost. Ano je to pravda ovšem k pěknému modelu podle mého přístroje a pilot patří. Hledal jsem na internetu, až jsem narazil na výrobce sice trošku přes ruku, neboť jsem našel český výrobek / to jsem ještě ovšem netušil, že je to opravdu české / na tomto webu http://www.inzpan.com/PhotoDetails.asp?ShowDESC=N&ProductCode=600001 až později jsem zjistil, díky prodejci, že se jedná o náš výrobek a spojil jsem se přímo z výrobcem http://www.propagteam.cz/ p.Klimkem, který mi celý kokpit dovezl a předvedl v Praze.

Neváhal jsem - nádherné zpracování, pouze bude třeba dodělat patinu – je to až moc neohmatané J. Takže přístrojovou desku mám včetně sedadla, pedálů a všeho co je třeba. Další kus dílka doma.

Žádné komentáře:

Okomentovat