Kontaktní údaje

GSM +420 727 860 630
vlastimil.srna@seznam.cz

úterý 25. září 2018

L-39ZA - konfigurace

Tak začínám plánovat konfiguraci budoucího letadla. Mám teď čas tak jsme se vrhnul na výzbroj. V podvěsech bude k letu raketnice ( pro velký úspěch ) a zkusím do letu přidat rakety na druhém podvěsu.

Pohonná jednotka:
  • Turbínový motor: KingTech 260 G2 ( 260N) 
  • Palivo – letecký kerosin Jet A1 + 5% oleje
  • Spotřeba paliva v plném tahu 760g / min
  • Délka standardního letu: 9 min
  • Palivová nádrž na 5110ml
  • Napájení LiFe 3S 3700mAh
Podvozek:
 
  • Plně pneumatický – stačený vzduch použit pro zatahování podvozkových noh
  • Brzy kol s pneumatickým systémem s ABS
  • Na palubě 4x 500ml nádrže na stačený vzduch – provozní tlak 7 bar
Zbarvení modelu:
  • L-39ZA n:5019 - zbarvení k 50. výročí prvního vzletu
  • na kýlu bude použit airbrush
 
Palubní elektronika:
  • PowerBoxSystem Royal SRS + 2x LiPo 2S 3300mAh
  • Celkem 12 kusů servopohonů Hitec řady D950TW
  • 3ks nezávislých přijímačů včetně zpětné telemetrie / tlak v pneumatické soustavě, stav baterií, stav a výkon turbíny, GPS informace /
  • Osvětlení modelu bude postaveno na led technologii s napájením LiPo 3S
  • Kompletní technologie radia je na technologii JETI ( ovládáno je 16 kanálů ) a souprava pilota Jeti DC-24
Výzbroj modelu:
  • Na vnitřních podvěsech raketový systém
  • Na vnějších podvěsech nese 2 ks raket typu vzduch - vzduch řady R-3S (NATO označení – Atoll)
Ostatní detaily:
  • Pilotní kokpit a piloti vlastní výroba převáženě za použití 3D modelování a 3D tisku

Žádné komentáře:

Okomentovat