Pohonná jednotka:
- Turbínový motor: KingTech 260 G2 ( 260N)
- Palivo – letecký kerosin Jet A1 + 5% oleje
- Spotřeba paliva v plném tahu 760g / min
- Délka standardního letu: 9 min
- Palivová nádrž na 5110ml
- Napájení LiFe 3S 3700mAh
Podvozek:
- Plně pneumatický – stačený vzduch použit pro zatahování podvozkových noh
- Brzy kol s pneumatickým systémem s ABS
- Na palubě 4x 500ml nádrže na stačený vzduch – provozní tlak 7 bar
Zbarvení modelu:
- L-39ZA n:5019 - zbarvení k 50. výročí prvního vzletu
- na kýlu bude použit airbrush
Palubní elektronika:
- PowerBoxSystem Royal SRS + 2x LiPo 2S 3300mAh
- Celkem 12 kusů servopohonů Hitec řady D950TW
- 3ks nezávislých přijímačů včetně zpětné telemetrie / tlak v pneumatické soustavě, stav baterií, stav a výkon turbíny, GPS informace /
- Osvětlení modelu bude postaveno na led technologii s napájením LiPo 3S
- Kompletní technologie radia je na technologii JETI ( ovládáno je 16 kanálů ) a souprava pilota Jeti DC-24
Výzbroj modelu:
- Na vnitřních podvěsech raketový systém
- Na vnějších podvěsech nese 2 ks raket typu vzduch - vzduch řady R-3S (NATO označení – Atoll)
Ostatní detaily:
- Pilotní kokpit a piloti vlastní výroba převáženě za použití 3D modelování a 3D tisku
Žádné komentáře:
Okomentovat