pondělí 30. září 2024

Reverzní inženýrství v praxi

Zde postup skenování dílu .)








červeně = original sken
šedivá = objemové tělo 3cm tl.
hnědá = budoucí sklo kabiny





čtvrtek 26. září 2024

Když jsou malé konektory

Počítal jsem si kolik pinů bude potřeba na rozdělení trupu a křídel. Uff



Kabina 1 - motor

Tak mám dle kopyta první "sklo" motorového prostoru. viz ružový prostor.





středa 25. září 2024

Kryty kol

Tak jsem nakonec použil 1,5mm GFK na kryty kol protože originál je tak strašně zkroucenej že se nedá rozumě použít. Sice je to těžší, ale mnohem lepší - zde jsem s váhou tedy nespořil.





neděle 22. září 2024

Oblouky křídel

Musel jsem zalaminovat pouzdro pro uchycení dýmovnice a zároven když to bylo otevřené, tak jsem udělal pouzdro na zasunutí a vysunutí koncových světele a záblesků.





Brzdové světla

 Asi poprvé na letadle zadní brzdové světlo :)






pátek 20. září 2024

Brzdové světlo F1 - dám na směrovku

Bude rychlejší blikání při brzdění a stažení plynu na min. .-) F1 je F1


 

neděle 15. září 2024

Dýmovnice

Chci mít možnost použít dýmovnice na konci křídel. Sama dýmovnice má elektronické spuštění a dost dost hřeje. Věřím že se to uchladí za letu.






čtvrtek 5. září 2024

neděle 1. září 2024

Finále vetracích mřížek Futura XXL

Tak mám hotovou jednu stranu a je to parádní. 3D tisk PETG CF a duralové "pletivo". Ve finále bude celá mřížka černá obtažená žlutou konturou na červené a a pod mřážkami za pletivem bude žluté zbarvení. Na mřížce bude design nápis F1 450N .)