úterý 25. ledna 2011

Stav prací

Mohlo by se zdát, že práce na FW stojí – ovšem opak je pravdou. Momentálně moc nefotím, nestíhám. Fotky uložím až příští týden. FW má připravené obě poloviny výškovky / momentálně je brousím a kytuji / a hodně u toho nadávám, jsou tam usazeny serva a jsou hotové jejich kryty. Táhla od serv budu dělat, až budu barva. Co se týká křídel momentálně se zesiluje podvozek a dělají se pohledové věci aby to co nejvíce po vyklopení aby odpovídalo skutečnosti / teď už na váze nesejde /. Dále jsem vyřešil policajty vyklopených podvozků – nebylo možno to udělat mechanicky, takže jsem umístil dva malé vzduchové válce do podvozkových šachet – přece to tam nebudu lepit na pevno - no né . Kryty podvozku vyhodím lamináty které jsou vyřezané z křídla a nahradím je duralovým plechem o tl. 1mm. Dále tvořím výztuhy dle originálních podvozků. Dodané kola od Airwoldu použiji jen pláště – středy jsem vymlátil a nechal si vytočit podle vlastního nákresu více maketové provedení. Ještě to není hotové, ale na váze by se to nemělo projevit, ale pevnost bude nesrovnatelná. Horší to bude s ložisky – bude to moc jezdit… uvidíme. Čekám na figuru pilota - co jsme objednal v Německu abych mohl definitivně dodělat kabinu.

Mám konečně dodělány pouzdra se závity na kanony, kulomety a pitotku, takže to mohu zapracovat do křídel.

Co se týče zbarvení modelu - již jsme se rozhodl. / Nic těžšího jsem nemohl vybrat. Letadlo bude v provedení 'yellow 2' FW190-A4 pilota Oberfeldwebel Heinrich Sterr of 6/JG54, východní fronta, rok 1943.





Malé dva páry bomb SC50 pod křídly budu muset s ohledem na případné bodování / pokud k tomu vůbec dojde … zálet a přistání / maket sundávat protože to neodpovídá typu A4, ale až modelu FW 190 řady F! Jen pro šťourala … čas od času se někdo ozve..

Žádné komentáře:

Okomentovat