Moetálně se dělá na hlavním křídle a systému zavěšení křidélek. Problém je v tom že křidélka nesedí jak délkou tak i tloušťkou ke křídlu a to na obou stranách. Momentálně jsou oboje křidélka rozříznuté na dvě poloviny tak jak jsou slisovány. Sezsazení proběhne místo závěsů na trubku, která bude zapuštěna do odtokové strany křídla. konečně se to pohne, ale pracně je to náročnější, ale výsledný efekt bude mnohem lepší. To samé proběhne i s výškovkou.
Dále pracuji na trupu mám kompletně připravené lože motoru a celkové uchycení všech přístrojů, elektroniky a palivových soustav. Nově vybavím FW i kouřením takže ještě doplním lahev na směs pro kouření. Dodělávám pojezd kabiny včetně ovládání vzduchem.
Nově vidím reálný zálet hotového modelu v září 2010. Problém je v tom že hodně létám a sezóna začala velmi pěkně. Jsem více na letišti nežli v dílně a je to na tom vidět.
Originální podvozkové nohy budou nahraženy fungl na míru postavenýma podvozky s tím že ušetřím mnoho váhy a budou i se skládací podpěrou tak jak bylo u originálu. Vetší maketovost, vystužení a mnoho váhy - 3 v jednom.
Žádné komentáře:
Okomentovat