Momentálně všude na diskuzích probíhají diskuze na toto téma. Celkem jsem se v těchto vedrech zaměřil na příjímač, a opravdu - teplota při průhledné kabině jde velmi rychlo nahoru. Po delším přemýšlení se mi zdáli pouze dvě varianty jako optimální - chlazení pasivním nebo aktivním větrákem známého z PC komponent. Původně jsem chtěl aktivní, ale mám strach z případného rušení signálu. Zvolil jsem raději formu pasivní - skoro se dá hovořit o tuningu :-) Ještě musím vyzkoušet signál zdali není utlumen ale mělo by to být dobré.
Zde na tomto blogu bych rád pro své známé i neznámé prezentoval své letecké pokusy a modely, které se rodí v mé dílně. V roce 2012 jsem přesedlal z vrtule na turbinu
úterý 13. července 2010
pondělí 12. července 2010
Seznamování s modelem SU29
Probíhají zálety, budu muset dovažovat, čekám na kužel ale jinak bomba. Problém je folie v těchto vedrech se kroutí. Horkovzdušná pistole to musí zachraňovat. Čekám i na větší vrtuly 24x10 pro 3D - ale jinak bomda.
sobota 10. července 2010
Sukhoi 29S - tuning
Protože originální provedení "čumáku" od Sebartu je příšerné máme tu tuning. CNC zapracovalo na 0,8mm plechu a zde je výsledek. jen ohybat lamely není sranda :)
pátek 2. července 2010
Zálet Sukhoi 29S 2,2m
Zálet je hotov sice je ještě trochu těžký na ocas, ale nemám už co posunout, takže přijdou na řadu olova, naštěstí ne mnoho. Letový projev je skvělý. Ve srovnání s Yakem 2,2 je výrazně rychlejší, je to dáno především profilem křídla kdy kořen je jednou tak užší než u Yaka. Při letu na plný plny Sukhoi "šustí" jako Optima :). Je to o mnoho rychlejší model na přistání, ale zatím těžko hodnotí bez přesného dovážení čumáku.
Model ještě vytuním pořádným kuželem a provedu pár menších změn.
zde foto :
Model ještě vytuním pořádným kuželem a provedu pár menších změn.
zde foto :